To ważna umowa dla opolskiego biura podróży.
ITAKA będzie współpracować z Disneyland Paris w sześciu krajach. Są to:
- Polska
- Czechy
- Słowacja
- Estonia
- Łotwa
- Litwa
Tym samym Itaka, stanie się jedynym graczem na tych rynkach, posiadając taki rodzaj kontraktu.
To kolejne partnerstwo strategiczne opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.
Po niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne, będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – mówi Piotr Henicz, v-ce prezes zarządu ITAKA Holding i dodaje, że w tym roku partnerstwo z Disneyland Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w Paryżu i patronatem, którym objęła ITAKA polskich olimpijczyków.
- Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest ITAKA. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży ITAKI. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe – deklaruje Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.
Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w formie dynamicznych pakietów, oferowanych przez ITAKA SMART. W następnej kolejności dołączona będzie oferta na dojazd własny.
Już dzisiaj, oprócz ofert SMART, ITAKA oferuje 3 wycieczki do Paryża zawierające wizytę w słynnym parku rozrywki.
- To był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od sprzedaży 6 tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy parku. Lada dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – informuje Marcin Kołodziejczyk, dyrektor ITAKA SMART - departamentu dynamicznego pakietowania.
Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca br., a z początkiem kwietnia rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania informacyjna prowadzona wspólnie przez obie firmy.
Maciej Wąsik zeznaje przed komisją śledczą. Doszło do awantury
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?